GRATIS LEVERING & RETURNERING I DANMARK
GRATIS LEVERING & RETURNERING I DANMARK

RETURNERING OG OMBYTNING

RETURNERING:

Vi gør det nemt for dig at returnere dine produkter til tilbagebetaling eller ombytning. Husk: Du har hele 30 dages returret på ubrugte produkter.

Sørg for at have dit ordrenummer ved hånden - du kan finde det i din ordrebekræftelse.

Ønsker du derimod at lave en ombytning beder vi dig venligst tydeligt angive hvilken modelfarve og størrelse du ønsker ombytte til, så der ikke er nogen tvivl herom.

 

RETURPOLITIK - Læs følgende før du returnerer:

Bemærk venligst at følgende betingelser gør sig gældende ved både returnering og ombytning:

Vi tager ikke produkter retur, hvis de: 
- Ikke fremstår som nye
- Lugter stærkt af parfume eller andet
- Har været udsat for røg
- Har været vasket
- Er påført hår/pels fra dyr
- Ikke har været forsvarligt pakket ned.


Du har hele 30 dages returret. Er denne overskredet, kan vi ikke tilbyde tilbagebetaling eller ombytning.

Ønsker du at ombytte til et dyrere produkt ønsker vi du kontakter vores kundeservice inden, da vi ikke blot kan opkræve dig et højere beløb grundet sikkerheden, men vi finder sagtens en løsning.  

 

REKLAMATION:

Hvis du har modtaget et produkt med en produktionsfejl eller ønsker at reklamere over et produkt, skal du sende en mail med billeder til info@midtwest.dk.

Du vil herefter blive informeret om hvad der sker herfra.

 

RETUROMKOSTNINGER:

Vi har valgt at tilbyde gratis ombytning og gratis returnering i Danmark.

 

SPØRGSMÅL TIL RETURNERING:

Har du nogle spørgsmål, eller noget du gerne vil have afklaret inden du går videre med din returnering eller ombytning, så kontakt endelig vores support - vi sidder altid klar til at hjælpe! Du kan både fange os på livechat, telefon og e-mail alle hverdage.

Telefon: +45 22 91 57 75
Email: info@midtwest.dk 
Livechat på hjemmesiden

 

HVORDAN RETURNERER JEG?
Vores retursystem er umiddelbart meget simpelt, da en returseddel med al information var vedlagt din pakke.

  • Udfyld den medfølgende ”returseddel” grundigt, hvis du ikke kan finde sedlen, så kan du downloade den fra linket i næste punkt
  • Bestil et fragt-label lige her: https://return.shipmondo.com/midtwest, og print herefter den modtagne pakkelabel du modtager både lige efter og på e-mail. *Bemærk at din returlabel er unik, og derfor kan kun bruges en gang.
  • Pak dine varer forsvarligt ned, så de ikke tager skade under forsendelsen. Sørg for at de er pakket pænt sammen som da du modtog dem. Vi tager kun imod produkter som er ubrugte (de må selvfølgelig gerne prøves på). Læg det udfyldte returskema i pakken sammen med dine varer. Fastgør returlabelen forsvarligt på pakkens største flade, så den er synlig og letlæselig.
  • Aflevér pakken i en GLS pakkeshop nær dig. Gem den kvittering du her får udleveret. Se hvor din nærmeste pakkeshop er ved at trykke her. Du vil modtage en e-mail* med et sporingsnummer, så du kan følge pakkens forløb hele vejen til vores returcenter. *Bemærk at denne e-mail sendes på vegne af Shipmondo/GLS og ikke Midtwest.
  • Når din returnering er modtaget, vil den blive behandlet inden for maksimalt tre hverdage (normalt samme dag som vi modtager den). Hvis din returnering ikke kan godkendes jf. vores returpolitik, vil du blive kontaktet af vores kundeservice. 
  • Tilbagebetaling: Har du valgt tilbagebetaling af pengene, kan det tage op til 3 hverdage efter behandling af din returnering. Dette er op til bankerne og ikke os, så vær venligst tålmodig.
  • Ombytning: Har du valgt at ombytte, vil vi sende dig de ønskede produkter. Hvis vi ikke kan gennemføre din ombytning grundet udsolgte/udgåede varer eller mangelfuld beskrivelse af det ønskede produkt, vil vi naturligvis kontakte dig og finde en fælles løsning.

/ Midtwest

 

 

Søg